Farmville

Farmville
Friss hírek, első kézből, magyarul...

Blogger news

2011. július 19., kedd

A "szaladó kisfiú" kikapcsolása

Sajnos nem sikerűlt igazán megoldani ezt a gyorsítótáras sebességnövelést, a fejlesztőknek, mert az első alkalmakkor ugyan jól működik, de később nem tölti be az állatok egy részét, kerítéseket.. fákat..
Kínlódtam én is ezzel másfél hetet, mígnem ma berágtam.. grr;)

A megoldás a következő:
Jobbklikk a farmon, klikk a "global settings"-re:


 Klikk a "delete all"-ra:


Majd a "delete all site data and settings" jelölőnégyzet kipipálása után a "delete data" gombra kell klikkelni..
(nekem elkerregett egy darabig):


Ezután ha betöltjük a farmot ugyan kicsit lassabb lesz, és újra tapasztalhatjuk a szürke köröket, de minden fog látszani újra,.. ezután a folyamat után nekem újra ott a sarokban a szaladó kisfiú.

(pukk)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.